01 January, 2013

elmo pin cushion.

kesian elmo tu jadi mangsa. Aku memang tak ade spesel pin cushion untuk cucuk jarum peniti semasa menjahit. orang lain macam-macam bentuk pin cushion derang jahit. memang penjahit sejatilah derang.


Aku!

hehehe ambik jer patung Che Nah si elmo ni jadi pin cushion. Bising jugak dia duk tanya kenapa mama guna anak patung dia buat cucuk-cucuk? aku kata senang nak jahit.


sekali tengok si elmo yang kena cucuk tu dah macam patung voodoo le pulak hehehe . so, hari ni baru nak hegeh-hegeh oter seluar sekolah Che Mat ngan baju tadika Che Nah. itu le kalau dah spesis last minit tu memang tak boleh nak tolong dah.


esok dah start seisi persekolahan untuk tahun 2013. Harap Che Nah tak menangis nak masuk tadika esok.


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments: