13 January, 2009

apa dah jadi ?

Ari ni pc aku yg dok guna kat ofis dah mati tergedang ( ayat che pid)
terpaksa la plak guna laptop dept...
harap2 x de yg sakit mata memandang aku guna laptop ni..
bukan selalu dpt kesempatan ni kan hehehehehhe
layannnn je lar yong...

Epal

Akhirnye ku gagahkan juga membeli epal yg beharge ribu2 ni...
buat sekian lama aku berangan2...
sib baik che abg sponsor separuh klu tak dok melanggu la entah thn bila plak kot nak dpt.
klu org lain seluar, baju, langsir depa singa (singer) yg jahit,
aku lak pas ni epal yg akan dok tolong jahit segala mala....
hehehehhehhe

igt lagi aku suatu waktu dulu memakai mesin jahit singer kaler hitam ni. jenuh nak mengayuh tp tahan lama... dr arwah mak aku sampai ke mak tiri aku sampai ke aku.. masih bole guna lg..tp ni bkn mesin jahit mak aku, ni aku upload je dr internet je.. saja mengimbau memori bersama mesin ni kuikuikui...

Thanks la kat k.shiela n jurra yg memperkenalkan mesin ni kat aku...pasni bole la memulakan aktiviti lembut tangan.Epal janome 2049