16 November, 2012

kerang

Tadaaaa!!!

29798_4489246281217_1995789879_n

Jadi la jugak akhirnya kerang masak tahun aku ni yek.
sedap makan sampai tak sedar seperiuk nasi boleh habis hehehehe.
angkat bakul isi sendiri la pulak. Bukan macam tu tapi resepi ni memang mabeles. Ngape la aku tak tahu resepi ni dari dulu. kalau tidak tak de lar aku nak anti sangat ngan kerang hehehe

nak resepi sila gi rujuk kat entry ni.
Ada member kata lagi sedap kalau masak dengan kulit lembu. lalalala... kulit lembu. adoi! tak lepas kut tekak aku nak menelan huhuhu.
Cuma yang aku buat ni versi kurang pedas. Takut pak enchik mengulang ke jamban jer kerjanya nanti.

cuba jangan tak cuba!!!

No comments: