benjol sudah!

Adoi! naik bengong jap kepala aku.
pagi tadi tak la pagi sangat singgah sekejap kat inhouse klinik check tekanan darah. nampaknya turun sikit jer 10 jer dar 150/100 ke 140/100 huhuhu doktor kata stress ker pasal kerja. sebab a few month ago tak de lah tinggi cam ni hahahah.

selain darah yang tinggi ni kepala aku pun berdenyut gak ni ngan benjolnya. Bekas kena timpa frame lukisan kat rumah aku tu. Adoi! nasib baik frame kayu and canvas jer kalau frame kaca berderai plak segala huhuhu.Tengah sedap duduk layan tv tup..tup.. berdegang  jatuh ke kepala aku ko..

Sakit giler weh!. mujur aku yang kena kalau kena kat kepala Che mat lagi parah nak rawat. Ni Pak enchik ngan Che Nah la malam-malam galak nak main bola ntah apa-apa kat dalam rumah. Sudahnya aku yang jadi mangsa.

Aku dengar je Che Mat suh Che nah minta maaf kat aku sebab buat frame jatuh. Tapi aku tak le sembur derang tu. Bapaknya pandai je suh anak tu minta maaf dengan aku padehal dia pun sama main malam tadi tak sedor.

Bila aku dah ok sikit aku panggil Che Nah datang kat aku. nampak dia terintai-intai kat pintu bilik nak jumpa aku hahahaa. Sekali panggil meraung dia sedih. Terus cakap dia mintak maaf. Sampai terngigau-ngigau la minta maaf.

So tadi gugel jap cara nak redakan benjol ni. Ada kata guna asam jawa tepek kat tempat benjol. tak kan nak tepek kat kepala nak pergi kerja pulakkan.kang ada yang terbau asam jer kat opis hehehe

Sudahnya aku biarkan jer benjol tu. Perlu xray ker kepala aku ni ha..sebab sakit sangat ni..terlebih sudah

Comments

Popular Posts