SPM 2011

Hari ini SPM 2011 telah bermula. Kertas bahasa melayu katanyer.

Adik bongsu saya bersungguh menalifon saya untuk mendapatkan restu dan doa supaya mendapat kejayaan dan dipermudahkan ketika menjawab soalan.

Iya!!! sudah tentu saya mendoakan kejayaan untuk dia. Satu-satunya adik lelaki saya yang paling cemerlang keputusan akedemiknya. Tapi sayang sukannya tak maju sangat hahahaha.

Teringat masa dia sekolah rendah dulu. Saya rajin belikan buku latihan untuk dia. Ada jugak saya beli dari kilang. Kadang-kadang ada penjual buku datang di kantin kilang menjual buku.

Bukan saja buku macam-macam barang pun boleh di beli di dalam kilang tempat saya bekerja ni. Kadang-kadang Pak guard pun boleh naik konfius kalau check beg-beg pekerja. Kerja kilang buat camcorder..tapi sayur, tempe, belacan pun orang boleh bawa balik hahahahaha.

Dulu saya rajin check buku-buku latihan yang saya belikan untuk adik saya. Alhamdulilah lah dia guna buku-buku tu.

Sekarang saya beli buku latihan untuk anak-anak pulak. Harap-harap anak-anak boleh mencontohi pak su nya yang pandai itu.

Pada ADIK E' SEMOGA BERJAYA DALAM SPM 2011.

Comments

Popular Posts