14 November, 2011

jumpa-jumpa 111111

111111 itu malam dapatlah berjimba-jimba dengan gundu-gundu terhormat di rumah gundu intan kat kundang. seriusly aku sangat seram bila dengar dia kata rumah dia lalu dekat tasek biru… macam puaka tebing biru je kedengaran. Malam-malam pulak tu lalu kat situ… mula fikir ke lain le tur.. Sebab malam aku tak perasankan airnye kaler apa dah golap gulita hanya lampu gerai2 makan je yang lip lap lip lap.

 

PB110332 lepas mak-maknyer berposing

anak pun tak ketinggalan

PB110329

tau pulak anak gundu ina ni cakap melayu..ingatkan tak paham. Yang lawaknya Ina@Angah kata kat sana gi pasar beli ikan cakap melayu. Banyak orang pakistan.. nak-nak pulak pakistani tu pernah kerja kat Malaysia. tu yang pandai berbahasa melayu. Siap boleh tawar menawar tu beli barang-barang dapur.. Tiba-tiba aku terarasa kembang dan bangga bahasa ibunda jadi bahasa perantara di tempat orang. (0_0) suker..sangat2.

No comments: