11 November, 2011

Kerja baru..

 

Tugas baru untuk penghujung tahun 2011. Mengubah hantaran pulak. Ni tengah menggubah hantaran untuk adik yang nak bertunang bulan disember ni.

Dulu orang yang buatkan gubahan hantaran untuk aku, la ni aku pulak yang buat gubahan hantaran. Ni belum complete sepenuhnye proses menghias.

Tema adik aku EPAL merah EPAL hijau, ekekekeke.. tema buah le pulak kan…macam-macam.

 

PA270201

2 comments:

leeya abdul said...

wah! cik azyan mmg tk dpt di nafikan keras tangan kerana kreativitinya.. alhamdulillah. cantik!2x. ti jgn lupa hupdate bebyk lg gambar yea.. :)

ImanAzyan said...

tu bukan apa tu hint buat dak zz kalau blk malaysia nnt kut mana lah tau bawa mat jepun. boleh la oda gubahan hantaran kat ai hahahahha.