17 November, 2011

11.11.17

HAPPY BIRTHDAY MUHAMMAD AFIQ MIKAIL!

PIC_3697 Happy birthday Che Mat! Luv u so much!

Masa Che Mat kecik2 mama selalu cakap bila la Che Mat ni nak pandai bercakap.. bila dah enam tahun ni hahahha tak menang telinga nak dengar Che Mat bercakap di tambah dengan Che Nah. Kadang2 berebut dua-dua orang ni nak bercakap. Sampai aku pun tak tau nak dengar  cakap  siapa dulu.

Dan paling tak tahan Che Mat suke kaler anggur ..

Copy of afiq6

suka tengok gambar Che Mat masa dia kecik-kecik.

 

PIC_3704

Semoga ALLAH S.W.T melindungi anak-anak mama dan diberikan kejayaan dan keberkatan dunia dan akhirat.

2 comments:

leeya abdul said...

hepi bufday cik mat.. semoga Allah lindungi dari kekejaman n kezaliman manusia.. semoga beroleh rahmat dan berjaya dunia akhirat dan jadi anak yg soleh. amin.y.a

Pssstt: asal b'day cik mat, cik nah yg besar terpampang muka toe.. hikkkss

ImanAzyan said...

Che mat kata kwn mama ni baik la wish kan dia.hehehe
Che nah tu memang. Semua birthday pun dia yg punya.