02 October, 2012

Selulit oh! selulit seramnya…

Tak mengalah lagi cari info pasal selulit bla..bla…bla…Tapi insafnya hanya boleh bertahan 2, 3 minit jer. Lepas tu bila perut berkeriuk mula la makan macam unta di padang al-pasirun. huhuhu takut jugak kalau anak duk cakap mama dia selera macam unta , kes naya.

Lepas baca info di bawah ni harap-harap boleh LAH kekal lama sikit kut insaf ke arah memikirkan pasal makan..makan..makan…

selulit

sekali lagi pencarian aku akan berakhir dengan 3 perkataan ni, BERSENAM, MINUM AIR MASAK, DIET YANG SEIMBANG… makanya bila le nak startnye bersenam ni yong oiii!

info sihat ni diceduk di dalam majalah keluarga oct 2003.

No comments: