01 October, 2012

Roti bakar cereal

Banyak sebenarnya yang kita boleh pelbagaikan menu sarapan dengan roti putih ni.
Roti putih ni selalu kita akan sediakan:
1-Roti bakar
  sapu dengan segala jem yang ada dipasaran. Paling sedap sapu nutella hahaha.
  mahal kut nutella ni kalau bagi aku yang tak berapa nak ado duit hehehe
2-Sardin/Tuna roll
  dan segala macam lauk-pauk dalam tin yang boleh dimasukkan dalam roti
3-Sosej roll
4-Roti gorang telur
5-sandwich telur etc
6-mini pizza
7-mini tartlet
8-bread pudding

apa lagi dah tak boleh nak fikir dah...hah! sedap dimakan begitu saja tambah syok kalau cicah dengan ayo kopi. Tak pun serawa durian wah mabeles..mabeles..

Tapi pagi tadi bekalkan Che mat roti bakar dengan majerin yang disapu dengan peanut butter dan ditabur dengan nestum.
Sedap pulak rasanya.Semalam pergi giant duk rasa sample yang promoter bagi.
Tu yang buat jugak tu.

 

20121001_054835

20121001_054843

No comments: