29 October, 2012

Eidul Adha 26th oct 2012

Alhamdulilah raya Eidul adha disambut meriah.

Raya di kampung aku memang selalu ada manisnya. Paling koman pun mesti buat gathering raya tak kira la grand reunion ke mini reunion ker..ape ape pun memang mantap ler hasilnya. Sweet memoir forever gitew!.

tahun ni turn rumah Fadz pulak. Keeper hoki team kitaorang. Dulu kitaorang gelor dia robocop. Siapa-siapa yang pernah main atau tengok permainan hoki, kome mesti tau pasei apa kami gelor robocop.

Kitaorang berkumpul lepas Asar dalam pukul 4.30petang. Menu rumah fadz yang paling mabeles sambal masak tauchu dengan lengkuas. Katanyer masakan orang jawa. Aku tambah 3 kali tur, tak pandang dah bihun tomyam, muffin, lemang dan bla..bla.. Ada jugak la rasa macam nak gugel resepi masakan ni. hahahhaa betapa dah addicted ngan kerang masak tauchu. serius memang sedap la wei. Lepas kenyang memasing ler menjoyah hahaha.

Tahun depan Insyallah raya puasa akan ada lagi gathering ex-smkfb batch spm 95. Jika di panjangkan umur dan di murahkan rezeki. Amin!

306550_487947994573347_140500409_n

No comments: