Abis lah..

 

kenapa nak abis..
sebelum ni aku naikkan status kat FB mampus aku!
tapi ada member kata tak boleh ke guna perkataan yang elok sikit.
Haaa! kan dah kena sound.Aku bukannye sengaja nak cursed diri sendiri. cuma aku ter gunapakai perkataan pasar yang selalu orang duk guna bile buat sesuatu perkara yang macam no way to turn back. Tapi tak per aku ambik  teguran rakan yang sangat perihatin dengan penggunaan tatabahasa aku tu. so aku tukarkan status ke Abis la kat rumah aku pulak.

aper citer...abis la..
huh! ni memang kerja gila-gila.
kebiasaannya kalau aku n da geng pergi buat checking kat low temp chamber. mesti duk posing fefeling macam gi kat negara sejuk.Sambil test performance set and etc. Al-maklumlah nak pergi negara matahari terbit yang tak mungkin akan jejakkan kaki ke sana. So, kitaorang ni tengah mood nak buat workplace photo album tur yang main posing tak kira tempat hahaahha.

Dan kerana kerana terlebih over. kunun2 nak post le gbr bagi budak2 ex-office aku tengok hasil berjimba kitaorang ni. Sekali ter reply pulak official email bos2 seantero kilang local and oversea manager. huhuhuhu sungguh sadis tak terhingga. Tak dapat bayangkan betapa malunye siap attach gambar yang berjimba2 tu lagi dengan ayat pasar yang ganaz hahahaha. Sib baik manager dept aku tak sound cuma kena gelak sakan je dengan diaorang.

bila dapat je email dari kengkawan luar office huhuhu, sungguh fobia bila nak reply ekekekek takut pisang berbuah dua ke tiga kali. sekali silap hantar orang akan kata OK ler kalau dua tiga kali salah hantar email tu dipanggil stupid le kan. yg penting aku tak buat benda tu on purpose dan tidak jugak untuk nak cari publisiti murahan hahahaha.

apa-apa pun untuk dak Nurul and shida kenangan ni tak mungkin dapat dilupakan sepanjang keje kat ofis ni. dan words BERJIMBA itu sangat sensitif kalau didengar hahaha. luv uols.

 

PIC_0010
ada banyak lagi gambar gerilas kita orang, tapi biarlah posing yang hat come-come jer di sini hahahahaha

Comments

Popular Posts