Pancake syrup

 

Jangan tak caya yer..nak cari pancake syrup pun jenuh bergugel hehehe. teringat Pancake McD yg memang sedap ditambah lg pancake syrup dia tu huhuhu mabeles sgt. So, teringin nak buat pancake sendiri tapi tak jumpa pulak pancake syrup di jual sekitar shah alam ni. Dekat Giant tak jumpa, Tesco pulak ada tapi mahal sgt rm20++ jenama tesco. Tapi tengok dah berambuk je botolnye. letak pulak bhgn atas. memang tak jumpa la klu yang jenis tak perhati betul2.

Masa jalan2 ke pasaraya baru checker jumpa jugak pancake syrup jenama pillsbury. Tapi masa tu tak beli tak bawa duit banyak sebab hantar che mat kelas membaca masa tu. singgah sementara nak tunggu kelas dia habis. harga murah je rm17.++. Dan..nak dijadikan cerita masa jalan2 ke sini

20120628_110011

terpikir pulak nak terjah kat Urban fresh nak survey pancake syrup.. sekali ko ambikk! punye la banyak pancake syrup dan maple syrup berbagai jenama dan harga. Dari semurah rm11 hingga ke rm70.++ sebotol. hohohoho syoknya… dlm banyak2 tu aku tgk pancake syrup jena pillsbury tu ada tanda halal. so ambik je yg itu. Harga sama dengan yg di jual di pasaraya checkers RM17.90

 

20120628_154030

Dapatlah aku makan dengan pancake aku kat bawah ni..emmmmm!! hilang mengidam aku hahahahaha ( jangan speku yer aku tak ngandung hahaha)

20120629_054103

Comments

Unknown said…
Rasa dia sama x dgn syrup mcd?

Popular Posts