08 July, 2012

karipap sedap..

Okay!..sekarang ni demam masterchef selebriti belum kebah lagi.. Teringin la pulak nak buat karipap bila tengok Datuk CT menjadi juri jemputan masa diaorang kena buat kueh karipap. Yer la Tok Ti dulu kan penjual kueh.. mesti kueh karipap mak dia tu sedap..sesedap suara Tok Ti kan..

Okay macam biasa kita akan gugel resepi wakakakakakaka! nak buat karipap pun gugel yer kawan2 (^_0) hahahah macam tak biasa..ramai yang buat cam ni kan..ekekeke. Lompat punyer lompat rumah ke rumah. Rasanya resepi dari rumah Ros jintan manis ni memang TERBAIK!!

Resepi dia kat sini

suka dengan gambar2 masakan dia lawa2. Rajin orangnya. Kat bawah ni hasil versi aku.. serius mmg sedap. korang kena cuba.

 

20120610_160936

No comments: