09 July, 2012

last Day!..

Dept aku klu dalam sebulan tak sah kalau tak ada yang resign. Terbaru EA dlm group aku. Tak sampai kut setahun bekerja, aku jer yang setia lagi kat sini huhuhu.

So, untuk EA aku tur, aku buatkan dia Owl soft toy ni. Buat pun last2 minit. Banyak barang tak ade. Fibre pun nasib baik ada sikit

20120706_090956

Makan-makan pulak kitaorang pergi Kat restoran Nasi beriani Selatan. Nasi dia sedap jugak. Tapi niat sebenar nak makan mee bandung muar dia. Tapi hari tu tukang masak cuti pulak. Semoga dak Ain berjaya dlm apa yg dia usahakan.

kawin pakcik baan

No comments: