10 September, 2012

tamat sudah

10.9.12 tarikh pencen tv berjenama panasonic ni setelah berkhidmat lebih 12 tahun. menjerit che nah panggil aku bila ultraman mebius dia tak keluar di tv. ingatkan astro yang buat hal maklumlah klu hujan je siaran pun ntah ke mana. sekali aku godek-godek memang tv dah padam ayooo! karawale.


huhuhu...dah biasa tengok tv berskrin besar dan bersaiz pun besar, jadi janggal pulak bila tengok tv skrin kecik. nasib baik ada tv spare yang kononnya untuk bilik che mat ni. lepas ni ada la reason pak encik nak beli lcd tv baru. sebelum ni kalau dia dok usha-usha tv lcd aku cepat je potong kata tak payah le nak beli selagi tv tak rosak huhuhu.


sekarang...ermmm!


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments: