sos sambal kicap maji

serius sambal kicap maji ni sedap dan berbau harum. hahaha tak ada ayat bunga-bunga terus review baik punya.


first time tengok sos sambal kicap ni packaging dia guna botol plastik macam botol perisa sirap. sebab packaging dan label yang tak menarik, maka aku pun tak de la rasa nak beli.


tapi bila dia tukar packaging baru macam kat atas tu. haha tetiba tergerak hati nak cuba beli. aku try la beli satu bawa balik kampung bagi mak mertua aku rasa. sekali dia call dari kampung suruh aku beli lagi sebab katanye sedap.


aku tak rasa lagi masa tu sebab tak sempat. so, repeat la beli lagi untuk diri sendiri. serius bau dia harum dan sedap makan dengan sup soto,cicah ngan buah pelam , jambu..mabeles..mabeles.


tak caya ker..cuba beli. entry ni bukan entry berbayar hahaha


Published with Blogger-droid v2.0.4

Comments

midiah said…
nak cari kat mne ni kak yan?
Unknown said…
setuju sangat. I just bought one kat Taman Impian Ehsan. Sedap cicah dengan sukun goreng...
ImanAzyan said…
memang sedap kan tak payah nak susah2 menumbuk lagi hehehe
Anonymous said…
memangpun sodap saya baru bawa balik 10 botol ke kuching sarawak best sekali jak.












Anonymous said…
Mane nak cari kicap ni yer? Bole bagi detail area mane?

Popular Posts