12 February, 2009

Tak ketahuan

Hari ni aku rasa cam weng sikit lar..
fikiran x tau melayang kemana..
dah la kat opis ni dok mainkan lagu soprano,
lg lar aku mcm x ketahuan dah.
or, sbb aku x ckp tido dok melayan Hannah yg sibuk nak
belajar menjulur plak.
Memang mengantuk gile ler tapi bila tgk dia susah payah
nak menjulur jd hilang la kejap rasa letih berganda ni.
Dr mlm semlm lg dia dok buat keje.
Tertonggek2 punggung dia nak bergerak ke depan..
mulut lak x abis2 bunyi ookk eeeek2x ...
Dr perhatian aku ni si Hannah ni klu nak belajar benda
baru mesti waktu mlm. Nak tunjuk kat Mama dia le kut..
siang mama keje mlm pun mama kena overtime jugak..
adeh! layannnnn je lar.

No comments: