Ralat

Pagi ni aku n family gi seremban utk bagi ubat sakit jantung papa kat mama. Otw ke S.A kami singgah jap kat muzium negeri sembilan. Dah lama nak singgah kat sini utk tgk rumah traditional N9.

Sampai je kat c 2, aku ngan xcited nye ckp kat hubby jgn lupa shot gbr rumah traditional tur.. Tp hampeh! sungguh, kamera dah ada, batt pun aku dah spare kat dashboard keta, alih2 dlm kamera aku tu x de SD card plak.

Ralat sungguh lar, ni kes aku yg kuorkan sd card tu,  nak save gbr Hannah kat dlm pc la ni semalam.

Apa nak kata, jln je la. Kat dalam muzium tu x byk brg2 pameran, cuma ada skeleton manusia yg dijumpai kat tapak bangunan apa ntah kat Melaka. Seram gak aku, dah la aku bw se kecik tur. Lain2 cuma tunjuk brg2 pos malaysia dr setem hingga la pakaian posmen, basikal tua n etc…

Ada gak di tunjukkan gendang gangsa dan batu megalitik serta tulang mawas… errr! takut…aku ni dah le penakut, mcm2 lak aku pikir.. cepat2 aku kuor.

Comments

Popular Posts