Pecah rumah

Semalam petang rumah jiran aku kena pecah dek pencuri.. ni kira first case lps ada nye khidmat security kat apartment aku. Nak kata cam ne nye, nak salahkan security x check??? pencuri tu mungkin x guna kenderaan masuk dlm kaw apartment kami. Nak trace pun susah sbb brg yg derang curi kecil, cash money n laptop. Mungkin pencuri tu x sempat nak geledah abis.

suspek, student yg buat keje ni n mungkin 2 org punye angkara. Klu nak di ikutkan kira berani gak la pencuri2 ni. bole panjat dapur jiran aku utk masuk ke dlm bilik anak dia padahal paras 4 dan tingkap jiran aku plak berselak dr dlm cuma grill dia x lock. klu silap langkah mau jatuh, klu x mati pun patah riuk. Mungkin jiran paras lain x perasan sbb ptg semalam hujan lebat. Senang la keje dia.

So, lps polis dtg ambik statement bagai, polis sek 7 minta gi balai polis sek 11 utk minta polis penyiasat (CSI) utk ambik cap jari bla..bla..bla..So,jiran aku pun lepak jap ngan anak2 dia kat rumah aku sbb x nak usik tempat kejadian sebelum polis abis ambik laporan.

sekian.

Comments

Popular Posts