10 August, 2010

impian kudus!

Hari minggu sudah Che Mat meluahkan perasannya. Dia kata kawan dia nama Aniq mak dia hantar pergi sekolah naik kete, Mak si Darwisy pun sama mak dia hantar gi sekolah jugak. Haffizuddin, Amira bla..blaa…

Tetiba je di ujung ayat dia tu bole di kata cenggini! mama nnt hantar afiq gi sekolah nye naik kete. Semalam Afiq jalan kaki ngan Abg Fadhil….  aaaa! Alahai anak ku, bukan nya mama x mau nak anto kamu ke sekolah. Klu mama kamu keje yg punch card nye pkl 8.30am harus jugak la hari2 dah hantor nye. Ni kalau udah namanye kompeni jepung tak de makna nye la. Harap2 mama bole merealisasikan impian kamu 2 @ 3 thn lagi..

1 comment:

aliff muhammad said...

Alahai Che Mat. Sian dia. :P