09 June, 2011

Tube winder

Aku tak tahu pun benda ni telah wujud sekian lama. Macam orang jakun dok belek-belek benda nih. Ni kalau abah aku tengok mesti dia suka. Tak payahlah dia nak potong ubat gigi tu untuk pengunaan hingga ke titik ubat gigi yang terakhir. 

pernah ker korang tengok benda ni, ke korang dah awal-awal lagi guna benda alah ni huhuhu.. tak kira la nak tayang jugak!!!

 

P6081129ni la rupanya tube winder yang telah dipasang pada ubat gigi.

 

P6081130tengok tur cool kan…dekat Daiso ada dijual…naik juling mata kalau pergi sana.

 

P6081134cara-cara pasang. Senang bebenor yop yong oiiii!!!!  main pusing-pusing jer kekdahnya.

2 comments:

zz said...

slalu buat manually jek. kira kagum gak ada jual tuh.haha

ImanAzyan said...

kena beli tu zz hahaha sahut cabaran ubah cara hidup. berjimat cermat...hahahahha