26 March, 2011

Bulan Menjahit

Bulan ni dapat jugak la jahitkan order-order dari kakak-kakak yang nak VSS. Tak larat nak taip dah.. cam biasa, layan je la hasil jahitan ku yang tak seberapa..

 

P3040641 sold out

 

P3070660

ni Che Mat order suruh tukarkan beg yang kat bawah ni untuk isi kitab Iqra dan songkok dia.

 

P3070661

Kata mama dia ada mesin jahit, tapi anak bawa beg free ni la pulak yer. Dah koyak rabak macam ni baru nak jahitkan satu untuk Che mat. Sebenarnya bukan aku tak nak jahitkan beg untuk dia. Cuma nak clearkan beg-beg free yang ada dalam gobok. Ni pun banyak lagi beg yang tak terpakai. Karang Pak Enchek membebel kata membazir kang…hahahaha tak dapek den nak nolong!

 

P3150687

sold out.

 

P3150690 sold out.

 

P3150692

Sold out jugak.

 

P3150699

masih ada lagi. RM 17.00

 

P3150701 RM16.00

 

P3150704 RM16.00

 

P3150705

sold out.

 

P3150706

sold out.

 

P3150708

Rm10.00

3 comments:

aliff muhammad said...

Kak Yan,

Cantik-cantik belaka begnya!

leeya abdul said...

hahhaaa... nun di atas tu kzama punyer.. tengQ yan! memang cantik. Tentu sahaja Putri -ku cemburu.. :))

ImanAzyan said...

arigato gozaimasu Aliff san leeya san...mood nihonggo hehheheh