20 March, 2012

lagu najib..

korang pernah dengar lagu najib tak?... tak pernah kan..

aku pun tak pernah.

najib mana..?

najib mana lagi najib pm kita tur lah.


jenuh aku pikir bila masa najib ada lagu nih.

lagu yang msna satu ekkk...

ni che mat yg tanya ni masa otw nak balik rumah.


aku pun ngan kompiden nyanyi le lagu 1 malaysia. dengan penuh semangat la konon.. tak .. aku tipu jer.


sekali dia kata salah!. .. bkn lagu tu yg dia nak.

abis tu aku kata lagu apa.. cer nyanyi...


lagu dia macam ni..

"sepohon kayu daunnye rimbun ...bla...bla...bla..."

emmmmooohhh! tu bukan lagu NAJIB nak oiii tu lagu NASYID..

adoiyaii...!!!

nak gelak kesian tp aku gelak jugak la... lawak tahap 1 la katakan..


Published with Blogger-droid v2.0.2

No comments: