04 January, 2012

Pencil case..

Aku sebenarnya memang ada niat nak belikan pencil case untuk Che Mat tapi bila belek-belek kat pasaraya tu macam tak berapa berkenan jer. Kalau yang jenis fabrik tu mahal bebenor.. macam le aku tak bileh DIY jer kan. Nak beli pencil case yag berbagai bentuk kereta la petak ler rasa macam tak tahan lama jer. Dah pernah belikan dlu..sekejap jer elok..tak sampai sebulan dah kemana hala dah cover pencil case nyer..

sebelum ni aku buatkan dia pencil case rambo..kali ni buat warna cerah plak. Ambik risiko lar kali ni. Bertukar kaler ker tak nanti pencil case dia ni. Tag nama dia tu ambik dari baju sekolah tadika dia. Suka sangat ada tag nama. Tadi dia dah pesan suruh beli tag nama dan lencana sekolah. Macam mana aku nak beli nanti nak tukar sekolah bukannya sama lencana sekolahnya..

 

20120104_215906

No comments: