25 January, 2012

Cozy pouch for yayandroid.

hahahahah! poyo jer tajuk.

Aku ni dah agak giler dengan perkataan droid ni. Kalau tengok android nyer miniature memang tangan gatal nak beli. Tapi Alhamdulilah la takat ni aku mampu kawal nafsu dari membeli yg tak sepatutnya. Tapi satu jer yang aku dari dulu memang nak beli maniature robot R2D2  ngan C3PO dalam filem Starwars.

Memang suke giler la ngan citer Starwars tu sebab masa tu suka tengok Natalie Portman yang jadi princess Amidala.Dapat jugak kumpul DVD citer ni dari eposide 1 sampai final.

ok, stop kat situ pasal starwars and droid. Bukan itu yang aku nak stori mori hehehe..

sila jamu mata ngan cozy pouch DIY aku untuk bulan ni…..

20120125_105240 cozy pouch untuk android tab aku…

 

20120125_105253

 

20120125_105339

stick gambar robo N, kat portable DVD player Che Mat ngan Che Nah.

 

20120125_105324

applique huruf D sebagai tanda untuk portable DVD player.

 

20120125_105400

 

20120125_105439

3 comments:

zz said...

cute. mesti gembira budak duaorang tuh.heheh

ImanAzyan said...

zz,
derang gembira sekejap jer, pastu buat tak heran jer la.

Fid said...

aku nk tgk yg nyata