06 September, 2010

cloth books

PIC_0257

 

Next projek dalam angan-angan ku. wakakaka!! tak agak2 tu.cadang nak try buat cloth books seumpama cam kat gambar ni. Sesuwei untuk ulat buku si Hannah yang rajin menelaah buku2 Che Mat.  Cloth pad ni kira tahan lasak le washable, nak gigit ke nak ganyang ker mmg ok. Cuma tak bole tahan conteng jer. Jgn dibuat kain pengelap susu dia sudah. Kang ada pulak tompok-tompok peta harta Qorun.

Banyak juga le buku cite Che Mat yang tinggal isi jer di kerjakan si Hannah.Jenuh aku kena soletep balik dari kulit ke kulit. Paling haru buku dinosour buku kesayangan Che Mat yang terabik 98 peratus adanye.Nak tak nak kena la satu buku habis bertampal-tampal. Tak sanggup telinga aku nak dengar Che Mat bertanya bila nak gam buku dia.Bila nak beli baru, Sapa buat koyak bla..bla..bla..bla.. tapi klu aku buat pun nnt cloth books ni tak gerenti dia tak sentuh buku Che Mat nye…

No comments: