13 January, 2010

mengabiskan duit jer aku nih!..

aku tak tau la kedai Daiso di IOI ni baru bukak ke atau dah lama. Tapi barang2 dia lebih banyak dr 100yen puchong yg satu lagi.

antara yg aku beli di Daiso;

IMG_0517

nih nama dia scalp octopus, kegunaan sebenar aku pun kurang pasti. Aku main gasak je buat  pengurut kepala. memandang kan aku ni selalu migrain, sesuai sgtlah benda ni untuk kegunaan aku. NEXT..

 

IMG_0518

cookies cutter untuk menambahkan koleksi baking aku hahahahha… mengumpul jer dlu buat tak tau bila. Ada lagi..

IMG_0519

yang ni aku suka, flat head pin (jarum peniti) sesuai utk aktiviti jahit menjahit nanti.Ada lagi barang2 lain yang aku beli tapi dah malas nak snap gambar.

No comments: