11 January, 2010

lunch box

Sekarang aku rasa macam aku dah gumuk sgt lah. Thn ni macam ada hati nak kempis kan perut tapi lunch box aku ni asyik melambai2 je suh digunakan. Hubby selalu dok peringatkan  aku" kata nak Diet" hehehehe biasala bila dah nampak makanan diet tu nanti2 lah. Ni lunch box aku yg telah menambahkan ukur lilit pinggang aku :p

 

PIC_0068

lunch box 2 tingkat, mau bertingkat2 jugak le perut aku nanti.

 

PIC_0072

menu untuk bekfas hari ni mee goreng, yg tgh ari plak nasi goreng. Wah! wah! sungguh x healthy nye menu aku. gasak lah yek, JANJI kenyang huahuahua…

No comments: