Rotiboy

Last week berjaya jugak menghilangkan kempunan nak makan mexican bun ROTIBOY..sementelaah dah sampai KLCC aku n Hubby punye la jalan laju2 nak gi beli roti tu. Macam la kedai tu nak tutup padahal baru pukul 4.30 ptg. Hubby terus gi beratur mcm org kelaparan sungguh gaye nye. Aku plak gi tgk roti yg lain2 kut ade yg berkenan. Time aku nak gi bayor, aku nampak Hubby tgh makan sebiji rotiboy panas2.Cis! tak aci sungguh mkn dlu. 

 

Sekali tengok ada lapan biji semua nya kitaorg beli.Belum kira bun2 yg lain lagi yg aku beli.ni mmg la betui2 melantak. Yg nak mkn nye 2 and a half man. Belum spi rumah, 4 biji dah kena bedal hehehehe ni mengalahkan org mengidam.. Lps ni bila plak nak merasa agaknye, dah la jarang turun KL. Klu dlu senang gak nak cari kat SACC Mall n Mid Valley. Ntah kenapa rotiboy kat 2 tmpt ni dah tutup plak.

 

Part yg paling suke Mexican bun rotiboy ni, topping dia x seroi macam sesetengah mexican bun. Pada tekak aku n Hubby mmg kitaorg kata sedap ler hehehehe.

 

 

rotiboy1

 

sumber gambar dr internet.

Tak dan nak ambik gambar dah abis kena bedal…

Comments

Popular Posts