18 May, 2009

over the limit

Hari ni badan masih rasa mcm ringan. Jalan pun rasa mcm melayang2 je. Perut rasa kosong.Semalam berjaya memuntah kan segala isi perut di tepi jalan. Ingatkan 2 malam  berjaga dan siapkan bag DIY bole berbangga sbb bole stayed spi pg. Sejarah dlm idup aku mmg tak bole x tido malam berturut2. selang sehari x pe la lagi. Bahana nye telah pun aku dpt semalam. Pening kepala yg amat sgt. Spi nak shopping pun x larat, capai 2,3 barang yg penting je pas tu gegas nak balik.

 

Tak sempat sampai rumah, minta Hubby berhentikan kereta kat tepi jalan utk membuang. Dah la kat area rumah org kaya2. Sib baik tuan2, dato2 & datin2 tidak melilau di luar rumah. wat spoil jer tanah org hhehehehe! serius akak x tahan. dari aku terhambur kat dlm keta lg kes naya nak cuci.

No comments: