23 April, 2009

emosi sesangat

Pagi ni emosi aku masih lagi di ganggu dgn video klip mlm td. Penghujung program 360 kat TV3, ada tayangkan budak perempuan kena sepak teranjang dgn nanny yg x de akal pikiran. Nanny yg x dpt nak kawal kemarahan. Aku dah dpt email video klip ni. tp aku x berani nak tgk sbb aku ni jenis x kuat semangat klu tgk bab penderitaan budak2.

Aku x tau apa cerita sebalik motif nanny dia abused bdk tu..TAPI walau apa sekali pun yg berlaku antara nanny dia ngan family budak tur, bukan satu lesen bg dia untuk dera budak tu sampai mcm tu sekali..

aku bygkan klu anak aku berada kat tempat budak tu. Tak terkata sakit nye. kena kijak , teranjang bagai. Umur budak tu may be dalam 3 @ 4 thn. Apalah yg dia tau.. nak uruskan diri pun masih perlukan org dewasa, ni kan pulak nak protect diri sendiri..

SUNGGUH aku benci dgn pengasuh tu. Klu aku la mak bapak budak tu matilah pompuan tu aku kerjakan. Tak dpt cara baik2 cara keji pun sanggup aku buat.. Asalkan nanny tu dpt balasan nye kat dunia ni. Aku berdoa agar anak2 aku dilindungi dr kejahatan manusia dan makhluk2 NYA di dunia ini. Aminn.

Tatkala air mata aku mengalir melihat penganiayaan tu, Che Mat dtg memujuk sambil tepuk2 kat belakang aku. Sensitif betul dia ngan perasaan mama dia. Ayah dia plak bole diam terpaku x bersuara tgk video klip tu..

No comments: