Detik 12 tgh malam

Akhirnye…. ku pandang jam JVC di dinding rumah ku. ku lihat hubby n anak2 ku sudah bergelimpangan tido di hadapan tv. ku pandang hasil kerja tangan ku . “emmm!!! bole tahan hehehehe” senyum senget seorg wanita beranak 2..Hasil kerja tangan aku yg pertama siap tepat 12 tgh malam… jenuh jugak la nak siapkan tote bag versi black n white aku ni. ambik masa 2 jam jugak ni nak siapkan. Mana tak nye dah la first time jahit beg. Kejap2 berhenti menyusukan Hannah, bila dia dah tido baru sambung balik….siap je jahit, ngan kejam nye aku kejut kan hubby yg syok tdo. bang2 “ cantikkan beg orang nih?” Hubby diam je … tu tak tau la sama ada dia sedar ke tak aku tanya. aku layan je lar terus masukkan brg2 nak bw g offis hehehehe :) excited gegila.

IMG_0280

letak pelekat kat tgh beg. tak tau apa nama benda nih. jupe kat toolbox hubby. rembat je lar…freee :)

IMG_0281

p/s: sampai ofis je ngan muke tak malu nye tayang kat che fid..nih klu wat satu lg utk hang ni haruslah ada lg episode detik 12 tgh malam ekekekekeke

Comments

Popular Posts