05 July, 2013

mood ke laut.

5 hari lagi nak menempuh bulan puasa.
Nasiblah dah ganti puasa awal-awal syawal tahun lalu.
ganti puasa awal le yeop yong . takut tak terbayar kalau ganti puasa bertangguh.
dah nak dekat ramadhan ni, banyak dugaannye klu nak ganti puasa.
mengidam nak makan itu ini boleh mengalahkan orang pregnant hahahahah
sebelum tu, adoyaiii!
Banyak perkara pulak yang nak kena settle.
macam-macam jugak la yang difikir.
hal-hal raya,
hal-hal peribadi,
hal-hal ofis.
satu hal ni, mesin jahit ku.
urgent nak kena servis.
teringin nak jahit peplum konon untuk baju raya Che Nah.
Nak sedondon kome.
terbuat jugak ker tu.
sebelum kena smash dengan pak encik.
baiklah aku merasmikan mesin jahit tepi tu.
dari saat aku bawa balik dari kedai singer.
sampai ke hari ni duduk elok je dalam kotak.

mood nak mengemas rumah berkobar-kobar.  Tak tau nak mula dari mana. parah..parah..

No comments: