06 June, 2012

KL bird park..

 

Cuti sekolah kali ni tak dapat nak pergi jauh-jauh. Kereta pulak kena hantar workshop repair itu ini. Makanya jalan jer lah kita ke sekitar KL jer.

Ramai dah ni yang pergi kat tempat ni… Tapi Tiket masuk dia agak mahal ler kalau yang famili besar. hahaha klu gaji macam aku ni mau pusing bijik mata kejap kan.. Tapi kira ok la tu kalau nak diikutkan kos operasi bird park ni mesti tinggi kan. kira kita sapot ler taman-taman yang sebeginikan..Tapi yang paling tak menahan tu air tin dia harga RM4.50 setin. huhuhuhu mahal nak mampus.

 

20120604_160710

Sebab pergi pun lepas Zohor jadi sempat jelajah ke Bird park aje la. Tak sempat nak pergi ke taman rama-rama.

20120604_145527

20120604_145739

20120604_145958

 

20120604_150307

20120604_150542

20120604_150630

20120604_153656

muka masing-masing kepenatan

20120604_162201

orang sibuk nak ambik gambar dia pun sibuk jugak nak jadik potographer.. sib baik ok jugak gambar yang dia ambik…

 

20120604_154447

20120604_162404

20120604_152115

Si adik tak tahan bau burung unta..bapak deme ni gigih suruh bergambor depan kandang burung unta ni. muka tak ikhlas le tu berdua ni. aku awal2 lagi dah menjauhkan diri. tak sior aku nak berposing  sama hahahaha.

Si Che Nah n tak abis-abis dok kata tempat ni zoo hahaha asal banyak binatang jer zoo la dipanggilnya.

No comments: