Hero Che Nah

 

20120603_135432

Terjumpa hero Che Nah di PARADIGM MALL..  ULTRAMAN….fire…!!!

Mall ni berhadapan dengan Giant Kelana Jaya. Banyak shop lot untuk branded stuff, Makanan pun lebih variety tapi tak sure HALAL ke tak. Aku tak berani nak mencekik kat situ. Banyak pengunjung tiong hua jer yang memenuhkan restoran makanan kat situ. Tempat Baru so ramai la orang kerumun. Sale pun banyak. Tapi aku tak ade rasa nak bershoping hari tu.

Tak tahu pun ada slot ULTRAMAN LIVE IN PARADIGM MALL ni.. kebetulan jer lalu kat situ. Pelik sebab orang berpusu-pusu beratur..rupanya nak bergambo dengan ULTRAMAN ape ke nama ntah lupa.. Ultraman Nexus kut.

20120603_135458

Tak panas ke orang yang pakai kostum ni..siap mata dia berlampu tur..

20120603_135553

katanyer suit ni dibawa khas dari Japan.

 

20120603_140956

Aku pun sebenarnya suka jugak kat ULtraman ni..SO aku ngan Che Nah berkingsi minat kat TV super hero ni. Walaupun aksi ultraman lawan raksaksa tu macam memang lawak. Tapi ini la superhero yang mula2 aku kenal dari kecik. Tapi masa zaman aku tu Cuma Ultraman Seven, Mebius ngan Tiga jer yang ada. Terbaru Ultraman Zero dengor citernyer.. Anak kepada Ultraman Mebius ngko….

 

20120604_223024

Koleksi Robo + Ultraman Che Nah ngan Che Mat.. Sempat la beli 3 lagi Ultraman masa tu.. Mahal betul 1 pcs yang kecik ni Rm9.90. Tak tahu plak Ada Ultraman Tiga Dark.

Comments

Popular Posts