05 June, 2012

Cash Converter…

Kedai yang menjual barang second hand atau baru…. Kalau di Shah Alam berhadapan dengan Plaza Masalam.

Saja jer Jalan-jalan, tengok-tengok kut-kut ada yang berkenan kan..Memang pun. Nampak benda kat bawah ni macam ok jer kan.

Sambar je lah.. bila balik baru terperasan kat hujung dia berkepala dragon la pulak huhuhuhu..

20120604_222137

20120604_222157

pantang nampak murah jer sambor…huhuhu rupanya dia cantik berkilat tp sebenarnye ada rejek sikit kat bahagian atas tu.. harga tur la sebab RM6 kannn…

20120604_223010

jadilah kau tempat penyangkut kunci di situ.

1 comment:

Anonymous said...

It whole shebang like this: An aesthetician or Health tending
Practitioner lubes up the unnatural regimen to this Day-to-day cleanizer
and launch their cutis to be just about 2.
5 per centum smoother. This problem is so all-embracing scatter that
it has not regular spared the celebrities; In that respect beneficial for the pelt, but the whole body.



Look at my web page ... nivea cellulite lotion