07 December, 2011

Daging Masak Hitam segera.

Perencah masak hitam ni dah lama dapat daripada gundu Intan, masa gathering bulan sebelas itu ari. Sebab jarang membeli daging,tu yang tertunda nak guna perencah ni. Sebenarnya boleh je guna ayam atau ikan. Tapi saja menggatal nak jugak masak guna daging lembu.

Senang je masak pakai perencah ni. Rasa dia pun sedap. Sesiapa berminat nak cuba bolehlah contact no hp kat label perencah kat bawah ni. Harga tak tau pulak sepeket berapa sebab itu ari Dak Intan bagi free je kat kita hhehehehe

kalau sekitar lembah klang ni boleh col Mizuana (intan) 013-3949305

PC030410

 

PC030423

nak jugak menayang hasil masak-masak. walaupun seni menghias makanan out!

Tapi daging ni kita perap dulu lepas gaul dengan perencah masak hitam sebelum masak.

No comments: