Off-days

off-days la sangatkan.
Sejak aku join department ni aku rasa makin hari badan aku ni makin mengembang adanya.

Tak satu pun aktiviti memerah keringat yang aku dapat buat kat department ni.
Balik-balik aktiviti makan, makan, makan,  AJER! hahahaha

kalau ada pun senaman jalan kaki ulang alik dari production ke ofis. Itu pun kalau tak mengelat naik ofis guna lif lah.

Bosan...bosan..bosan..

Aku rasa once a week aku kena off-days dari hal makan-makan aku tu dan start utk burn semua fatty tummy yummy aku ni....

untuk pengetahuan cik zz hahaha aku ngan adila san dah start main-main lepas waktu kerja ekekeke. last week kitaorang gi bantai main tenis, basket ball + netball. Mencurah-curah ko  peluh membasahi tubuh ku ewah!!!. hingga masuk ke dalam mata. Terasa masin peluh nya ekekekeke.

this week we all nak sambung lagi main-main.
ZZ nak join tak kitaorang nak dapatkan six pack ni hehhe adilah kata IB group kena dapat kan berat 60kg jer hahah betui ke fakta aku cik fid..

sekali seminggu tu macam tak cukup je kan tapi boleh la dari tak ade. Dapat jugak le release tension dari mengadap benda yang lagi lagi bosan tur...

Comments

zz said…
bertuah kalau dapat offdays. aku cuti, makin melantak aku makan. suar muat tak muat tuh nanti piki. makin kuat peluh daily, makin la aku melantak.ahaha.
caner la nak kurus...
ImanAzyan said…
hahaha agak2 kalau suar x muat. ko pakai je la baju kurung hehehe

Popular Posts