Hana yori Dango

Akhirnya dapat jugak aku Hana yori dango 1 set in japanese version. Aku tak tau la kat M’sia ni nak cari kat mana kan. tu yang order dari supporter japan kat Nihon. Gigih la aku membaca lepas ni.. 1 buku tak tentu boleh habis dalam 1 @ 2 hari. Thanx to Fujii san yang sudi melayan permintaan aku. So far aku dah ada Drama and anime. Tak sangka pulak dia nak bagi free. Kena la fikirkan sesuatu benda untuk bagi kat dia ni.

Aku anggap ni sebagai pre hadiah untuk birthday aku tahun ni ahahahaha…

PA070126

aku dah memang addicted dengan Hana yori dango. Terutama sekali dengan versi korean Boys over flower.. huhuhu Lee Min Ho dengan Kim Bum yang hensem and sweet (^_^) … buat aku bole berjaga sampai pagi layan episode demi episode. Aku dah terjebak dengan K-pop hahaha cukuplah animax buat aku  jadi musang berjaga malam. ni tambah plak korean dorama, abis la masa tidur ku huhuhuh.

PA070129

untuk cik ZZ, peh ni bole le kita baca manga sesama yek hehehehe.. untuk sensei Cik Fid hahaha jangan marah no, kalau hari-hari mai tanya kanji kat hang. lol

Comments

Popular Posts