give back….

 

orang kata.. ‘orang memberi kita merasa, orang berbudi kita berbahasa.’Aku pun terasa macam kurang manis le kalau tak memberi apa-apa pulangan di atas pertolongan En. Fujii yang membelikan aku manga yang aku suka tu kan. So, aku pun tak tau nak bagi apa. aku bedal jer jahitkan pouch bag dah sumbat famous amos ni.

 

PA120183

harap polka dot tu tak le terlalu feminin.

 

PA120181 rasanya biskut ni tak le sama harga dengan buku tu kan. Tapi gasak je lah.. dan satu lagi. Aku pun tak tau la macam mana aku tersalah beli fabric kat bawah ni. Memang kaler dia menarik sekali ada gambar dua org budak membawa seekor doogie. huhuhu takkan aku nak buat bag etc utk kegunaan aku kan. Faham-faham je la kan.

so, aku jahitkan pouch bag kat bawah ni bagi kat sorang minah jepung yang selalu beremail-email ngan aku. Harap dia suke le kan..

 

 PA120187

aku ada buat 2 pieces. emm! tak tau 1 lagi nak bagi sapa..ada yang nak ker?

 PA120189

Comments

Popular Posts