sepetang di kay el

Siang tadi aku se’famili’ turun KL. aAgenda utama, nak sign document with lawyer kat bangunan Loke Yew. hahahaha wah! mcm hebat je bunyinye kan.  Sampai jer KL ngam-ngam nak masuk waktu sembahyang jumaat. Maka nyer Pak Enchek ngan Che Mat pergi le ke Masjid Negara utk bersolat Jumaat. Aku ngan Che Nah lepak la dalam kerete jer.

Sekali ada la 5 sekawan ni lalu di depan kereta aku….Amboi! sikit punye baik  pandangan diaorang kat aku yg dalam kereta ni. Macam tak pernah tengok orang jer. Aku Macam nak sepak je sorang-sorang. Dlm hati aku kata derang ni tak pernah tengok orang beristirehat dalam kerete ker? Common la aku bukan nak buat maksiat ok. Aku tengah bagi ‘nenen’ kat Che Nah. Apa! pelik sangat ke ?

Bukan Lima sekawan tu je yang buat muka dan pandangan yang pelik. Ada la 3 ke 4 orang lain lagi yang konon-konon macam hairan sangat-sangat. eeeeeee…pakat je aku ni penyabor orangnye yer dak.

 

P5200887 Dataran Merdeka agak mendung waktu ni baru lepas Hujan. Ada khemah-khemah dan bangsal tempat duduk penonton tengah dipasang untuk program colur 1 malaysia.

 

Copy of P5200881

Yang abang macam  nak melepaskan gas jer.Pose Che Nah tak bole blah. Masuk tangan dalam poket. Kakkoi desu ne!

wakakakaka!!

 

Copy of P5200879tangan tetap maintain dalam poket. 

Comments

Popular Posts