11 October, 2010

Hepi birthday’s Hannah

 

7 oct lepas genap ler Hannah 2 tahun. 2 tahun penuh dugaan dan cabaran membesarkan anak perempuan. lasak mengalahkan Che Mat, menangis nombor satu. pening kepala aku sikit-sikit menangis..menangis..menangis jer. Nak buat macam mana kan dah nama pun anak perempuan sabor je ler.  Merajuk pun nombor satu jugak ni. Garang plak bukan main. Che Mat dah selalu jadi mangsa kena tarik rambut. Ada je yang dia tak puas ati ngan abang dia nak2 klu berebut pensil warna., buku, mainan hatta tengok tv pun. iskh!iskh! sib baik abangnye penyabor.Tapi bila Che Mat pergi sekolah tau plak dia rindu..asyik dok tanya abang dia mana… hehehehe Klu tak de Che nana ni sunyi abis rumah aku.

 

PA051132 

Hepi giler ni nak tiup lilin. Che mat dah nyanyi2 lagu hepi besday dah..excited sampai Che Mat yang tiup lilin tu dulu. Sib baik Che nana tak ngamuk time ni. Ni hari-hari Che Mat tanya bila besday dia..bila nak beli kek untuk dia..hehehe siap bagi tau nak hadiah apa plak adoii aii!!

No comments: