Tahniah!

24th Dec 2009

Pagi-pagi lagi dah bersiap nak balik ke kampung.
Sebelum tu singgah dulu kat Asrama semai bakti di Kelana Jaya.
Ambik Alang dan barang-barang untuk keluar asrama.
Alhamdulilah Alang dah habis kursus penjagaan kesihatan anjuran FELDA.
Next year dia dah start kerja di bahagian farmasi di Hospital KPJ.

On the way home, Alang call abah, nak tanya keputusan PMR adik.
Alhamdulilah adik dapat 8A.Hahahahaha... Abah ngan mak suka sangat, sampai mak melompat-lompat bila tengok slip keputusan adik.Aku pun suka jugak.
Masa cuti sekolah yg lepas aku tengok adik asyik tidur jer, dah la tu asyik main games jer.Pas tu makan tak berhenti-henti , mcm kebuluran plak aku tengok.Kat asrama tak cukup makan kot. Boleh tahan gak budak ni study. Harap SPM nanti dia bole buat yg terbaik juga. apa-apa pun CONGRATULATION untuk adik aku.. Nak hadiah ker? buat-buat tanya plak aku.. mesti la nak yer dak??

Comments

Popular Posts