Joundice


12hb Oct 2008

Hannah kena admit ke HSR.,demam kuning dia tinggi untuk hari yg ke-6.
Atuk ngan opah dia tlg hantar aku ke Hospital.
Che mat pun ikut sekali, nasib baik dia x nangis masa aku masuk wad.
Elok plak dia tunggu kat luar sama atuk & opah nye, sementara tunggu hubby aku sampai.
Tp sempat dia pau atuk dia beli mainan ngan buku citer.

Aku lak kena stay kat wad dlm 2 @ 3 ari.
bilik yg sama masa aku kena jg che mat demam kuning masa 3 thn dlu.
Tmpt dan doktor nye still x berubah, cuma nurse je semua muke br, maklum lah dah 3 thn punye citer.
satu bilik ada 4 baby court. Mak2 baby plak semua peramah2 belaka. x lah rasa tension sgt.
sempat la bertukar2 no tel & email ngan kak anita cikgu sekolah teknik Slim.

Che mat hubby aku bawa blk s.alam. Tinggal lah derang 2 beranak kat sana.
Nak tinggalkan kat kg sama mak ngan abah aku takut dia meragam lak cari aku nnt.
Hari yg ke-3 Hannah dah bole discharged. Lega rasanye.
Tapi doktor kata nnt kena repeat TSB kat KK lg bila dah kuar wad.

Comments

Popular Posts