19 April, 2012

Roti telur.

Pagi-pagi kalau rasa dah tak cukup masa nak prepare bekal buat anak. Selalunya roti jer yang jadi mangsa. kalau tak roti bakar, roti taruk jem kaya, strawberi, peanut…… tak pun buat roti telur. Ok jugaklah kalau di rumah memang sentiasa ada stok roti putih dengan telur. Kalau tak ada tu maknanya kena la singgah gerai tepi jalan tapau nasi lemak yer dak hehehe.

pagi ni buatkan Che mat bekal untuk ke sekolah pun roti jugak. Menu terjun la kekdahnya. Mata tu berat nak bukak walaupun 4 handphone kat rumah ni menjerit pagi-pagi seawal pukul 5.

kali ni saja bagi meriah sikit roti telur selalu buat bentuk tiga segi tak pun potong dua bentuk segi empat kan.

kalau rasa dah bosan tu cer cuba cara kat bawah ni yek.. may be banyak dah ibu2 kat alam maya ni buat tapi aku nak juga share kan.

 

roti

senang jer ni, ringkas dan cepat.

 

20120418_060033

No comments: