Dinner..

Setahun sekali je la aku join department Dinner. Itu pun pasal F.O.C. Tak jugak~~ mula-mula kena add RM3 sebab dah over budget dari yang sepatutnya management bagi.

Tapi biasalah kan, aku ni menggunakan statement 'Management Belanja' apa barang kena bayor2 ni. Memang la orang kata apa la Rm3 pun nak berkira ker..bayor je lar apa susah. Tapi aku memang susah..masa ni la kita nak happy-happy dibelanja oleh boss. Setahun kita berpenat lelah takkan satu malam ni pun nak berlelah-lelah jugak hahahaha. lelah makan tu tak per.

aku pun macam biasa la IP bos tanya, ni apasal lak aku kena bayor2 plak ni dinner department yang sepatutnya FREE hehehe. Boss reply committe dinner nak makan sedap so kena add sikit. Aku kata dah tak cukup budget makan je la kat kedai mamak kan. tak yah le nak menyusahkan diri and poket hehee. Last2 dia kata tak pe dia tolong bayarkan Rm3 untuk aku ngan group kitaorang. Suker betul hati mak...makan free..!!! in fact aku tau boss aku tu memang banyak duit. lol

Kitaorang dinner kat restaurant ni..

20120329_201541

 

Ada yang tak kenal Chef Zubir ker..? juri master chef malaysia season 1. Macam dah ada season 2 , 3 plak ekekeke. kalau berhajat nak makan dekat sini selain KL boleh la  turun ke restoran Laman Grill and steak house branch dia di Shah Alam. Gugel la cara-cara nak datang macam mana. Banyak review dari blogger dah pasal restaurant dia ni. Bagi aku steak beef dia tu sos memang sedap. Memang best makan sini, lagi best kalau ada yang belanja. kalau tak kisah nak spend around RM100 per pax and per nite nak makan kat sini sila lah jangan malu-malu..kut2 berpeluang dapat bergambo dengan chef Zubir. Beruntung le kome!

 

20120329_203209

 

20120329_205341

dessert tiramisu ni sedappppp~~~~ ┐( ̄ー ̄)┌

 

20120329_194835

bergambor dengan budak-budak degil…

IMG-20120329-00445

budak degil yang kena makan kat luar kedai..huhuhu

 

20120329_195942

ZZ kenai tak nih…?

 

dinner 120329

group kucar kacir nih!

 

DSC_6517

boss besor.

DSC_6521

gigih nak speech dlm bahasa.. pakcik ni nak balik jepun dah..

DSC_6538

macam tak suka je dengan hadiah tur hehehe…

 

DSC_6547

department yang banyak masalah ni..

 

20120329_212135

sempat gak ni bergambo ngan Chef Zubir hehehhee … ☆^▽^☆

Comments

Popular Posts