Bag pack

Sebelum bulan puasa itu hari Che Mat ada pergi melawat ke KLCC Aquaria,kilang coklat Berrys dan Pusat sains negara. Aku terlupa sangat nak belikan bag pack baru untuk dia. sebab bag pack yang sedia ada tu dah nampak uzur sesangat. Tapi beg tu jugak la yang dia sayang sangat.

Last-last minit aku potong je kain buat bag pack untuk Che Mat. Jenuh pujuk dia bawa beg yang aku jahit untuk dia. Dia kata beg yang aku jahit tu macam beg perempuan. Pak Enchik pulak saja menyakat kata beg yang aku jahit tu memang untuk budak perempuan. Angin aje aku. 3 jam nak menyiapkan beg ni. Pukul 1 malam jugak la aku tido untuk menyiapkan beg pack ni.

 

P7230040

 

P7230026 

P7230031 masa ni nasib baik mood dia ok. buatnya tak nak pakai beg yg aku buat naya je.

P7230036

heppy bebudak ni dapat naik bas.

P7230038masa ni Che Mat tengah hai..hai..bye..bye.. dengan Che Nah.

Comments

Popular Posts