15 August, 2011

soju…

Aku dah terjebak dengan mysoju.com

kak hazelin tolong aku.

sabtu lepas satu malam aku tak tido. Mentang-mentanglah minggu ni aku dah raya. Lepas sahur temankan pak encik makan, aku  sambung layan mysoju.com lagi. Kepala otak aku dah pusing-pusing dah waktu ni.

Sebelum pak encik keluar ke surau solat subuh..pak encik suruh aku siap-siapkan Che Nah ngan Che Mat. Dia nak ajak kitaorang pergi ber’shoping raya hahahaaa. Tang shoping memang la aku suka. tapi huhuhuhu pulak sebab aku baru plan nak qado tido. Apakan daya!

Aku rasa dah macam zombie kampung pisang plak sepanjang hari bershoping raya dalam keadaan mata sembab. Sesekali aku terasa kepala otak aku berangin semacam makan gula-gula polar mint. Taubat aku tak kan layan korean drama lagi sampai berpagi-pagi.  satu pc online mysoju. Satu pc lagi buka manga.. tahap nak jimat masa nak layan dua-dua sekali gus.

Giler!

itu la keadaan aku weekend tadi.

2 comments:

leeya abdul said...

patut la pagi semalam muka pun sembam semacam..huhhuu layan jgn tak layan.

ImanAzyan said...

hehehe tur la pasal muka tak siap. dtg keje pun mcm x jejak bumi hahaha