05 November, 2010

sling bag

Lawa jugak tipuware bekas air yang Che mat dapat menang masa sukan itu ari. Tetiba aku pulak yang terover makeover bekas air dia.

PB030210 pasei aku dah terover. aku jahitkan sling bag kat bawah ni untuk isi bekas air Che mat. Ada seminggu lagi nak sekolah sebelum cuti panjang. bole le dia guna sling bag tu nanti. Penat2 aku jahit bole pulak dia tak nak.  Dia kata sling bag yang aku buat ni beg untuk orang pompuan.  ada ker patut! aku kata kaler biru tu sesuwei le untuk lelaki. Dia tetap tak mo jugak.

 

PB030222 sikit punyer lawa tur bunga-bunga lagi ! siap aku letak adjustable di situ. tak de di heran kan nyer. Hannah yang sibuk2 nak mengayakan nyer. memang budak pompuan suka benda2 gini je kot. Patut le che mat tak nak. Aku buat ler satu lagi versi yang ala-ala sling macam tupperware.

 

PB030217 yang ni baru le dia nak.banyak cengkadak jugak che mat ni.

 

PB030225

kalau dia tak nak, tak pe bior  mak dia je yang guna. tak de kisah nyer!

No comments: